Wednesday, September 1, 2010

CANTATA IN TREE MAJOR


126 cm x 126 cm - cotton, bleached cotton  
machine pieced - hand quilted
First three Photos by Ran Erde

6 comments:

Michelle said...

Absolutely smashing,
love the colors and the details are amazing!!!

veroque said...

Wow! It's amazing!
So much to see in...

aurorafedora said...

your work is stunning!!

Bernstein said...

Wow, was für ein wundertoller Quilt. Das sind so warme Farben und so starke Formen. Vielleicht ist es gerade das, was mir an dem Quilt so gut gefällt und der ihn so spannend macht.
Ich bewundere Deinen Mut und Dein Gefühl bei der Farb- und Formgebung und der Gestaltung.
Und dann hast Du das Ganze ja noch mit vielen vielen kleinen (und so gleichmäßigen) Stichen gequiltet. Und dann noch dieser herrliche Name für den Quilt. Ich bin hin und weg und sehe die Melodie Deiner Kantate.
Ganz Liebe und bewundernde Grüße
Inbar Bernstein

glazedOver said...

"Cantata in Tree Major" ... Heh, heh!!

Dawn of LaTouchables said...

...did you do this, Yael? Unbelievable--I mean, I know you did it, but all that work, well...the impact is powerful, and even more so when you look at the details (that kitty!!!). Simply gorgeous!