Wednesday, November 16, 2011

FIRST CYCLAMEN



My husband brought home today the first photos of cyclamen - shot during a rainy day at the Golan Heights. They are wearing their prettiest dresses!

9 comments:

Hilde said...

Very pretty indeed :) What a lovely sight!

We can get them in pots here now, to place in the windowsill.
But they look so much nicer in nature...

Thanks for sharing, Yael, love the photo .)

Annuk said...

Ooooohhhh the first wild cyclamen!
Wonderful!!!!!!!!

glazedOver Pottery said...

Prettiest dresses! How sweet is that!

Clare said...

These are so beautiful - I love the mossy stones behind the flowers - it makes a striking contrast.

alice said...

meine liebe Yael. Ganz lieben Dank für deinen netten Kommentar bei mir. Ich hab mich sehr gefreut. Ja, pass auf, dass dir nicht dasselbe auch passiert. Aber vielleicht ist das ja nur bei mir so.....Aber ich wünsche es niemandem.
Ich bin ein bisschen rückwärts gegangen auf deinem Blog. Du hast so wunderschöne Bilder hier!
Das Lavendelherz ist echt wunder wunder schön!!!!
Und auch deine vielen Blumenbilder. Und auch die Häkelsachen sind äusserst süss!
Grosses Kompliment!
Für heute ganz liebe grüsse
Alice

Jutta said...

Liebe Yael,

zwischen diesen Steinen wächst so eine zarte Schönheit. Wunderschön ist Dein Foto geworden.

Liebe Grüße
Jutta

Pesky Cat Designs said...

Such pretty dresses indeed!

2 B's World said...

Huhu Yael,
die Pflänzchen sind wunderhübsch und leuchten in dieser Farbe richtig zwischen den Steinen.
Wie gut, daß dein Mann ein Auge für diese Schönheiten hat.

Liebe Grüße von Birgit

- Yvonaut -
Das sind Raphael und Yvonne
said...

Hallo Yael
Wirklich wunderschöne Pflanzen! Tolle Bilder!
Liebe Grüsse und ein schönes Wochenende
Yvonne und Raphael